Home
Kenniscentrum
Extra’s voor sterke posts op LinkedIn

Extra’s voor sterke posts op LinkedIn

Om je posts op LinkedIn nog sterker te maken, heb ik een aantal hooks en afsluiters die jij direct kan gaan toepassen.

Hooks:

- Zo krijg je (powerword) (resultaat)
- X (powerword) manieren om (resultaat) te behalen
- De waarheid over [X]
- Wat ze je niet vertellen over [X]
- Hoe je [X] doet zonder [Y] (Zelfs als [Z])
- Wil jij [X]? Lees dit!
- 80% van de mensen [die X doen] doen dit, de winnende 20% doet dit.
- Wat 99% van de [Doelgroep] niet begrijpen over [Onderwerp]
- 3 eenvoudige manieren om [Specifiek resultaat] te krijgen
- Het beste advies voor elke [Doelgroep]

Afsluiters:

- Heb jij al geprobeerd om [Activiteit] te doen? Hoe ging het?
- En onthoud: het gaat niet enkel om [klein iets], maar om [groot iets].
- Als je denkt dat mijn diensten je van waarde kunnen zijn, stuur me dan een DM met [Keyword], dan kunnen we het hebben over een eventuele samenwerking!
- Wat is jouw favoriete tip voor [Groep]?
- Investeer in [X], en de [Resultaten] zullen volgen.
- Als jij een [Groep, VB: Ondernemer was die net zou starten], waar zou jij je dan op focussen?

Extra waarde

Wil je nog meer informatie over het optimaliseren van je LinkedIn content en/of strategie?

Meld je dan aan voor een gratis LinkedIn adviesgesprek!

We hebben slechts 4 plekken per week beschikbaar, dus het is goed om snel te handelen.

In dit gesprek gaan we kijken waar voor jou de kansen liggen en hoe je daar gebruik van kan maken. Dit gesprek is geheel vrijblijvend, je zit dus nergens aan vast.

Meld je aan door hier te klikken, daarna zullen wij contact opnemen met jou voor de definitieve afspraak.

Misschien ook
interessant?

Extra trucjes voor meer bereik op LinkedIn

Wil je nét dat beetje extra uit je LinkedIn-posts halen? In deze post deel ik een aantal slimme trucjes die je bereik flink kunnen vergroten. Kleine aanpassingen, groot effect – perfect voor wie serieus werk wil maken van zijn zichtbaarheid op LinkedIn.

Structuur van een LinkedIn post

In deze post lees je hoe je een sterke LinkedIn-post opbouwt. Van het pakken van de aandacht tot het vasthouden van de lezer en het geven van waarde aan het einde – dit is de basisstructuur die je moet kennen om echt resultaat te halen uit je content.